Clean up WebGL provides
This commit is contained in:
@@ -5,10 +5,7 @@ goog.require('ol.render.Event');
|
||||
goog.require('ol.render.EventType');
|
||||
goog.require('ol.render.webgl.Immediate');
|
||||
goog.require('ol.renderer.Layer');
|
||||
goog.require('ol.renderer.webgl.map.shader.Default');
|
||||
goog.require('ol.renderer.webgl.map.shader.Default.Locations');
|
||||
goog.require('ol.renderer.webgl.map.shader.DefaultFragment');
|
||||
goog.require('ol.renderer.webgl.map.shader.DefaultVertex');
|
||||
goog.require('ol.renderer.webgl.defaultmapshader');
|
||||
goog.require('ol.vec.Mat4');
|
||||
goog.require('ol.webgl');
|
||||
goog.require('ol.webgl.Buffer');
|
||||
@@ -80,7 +77,7 @@ ol.renderer.webgl.Layer = function(mapRenderer, layer) {
|
||||
|
||||
/**
|
||||
* @private
|
||||
* @type {ol.renderer.webgl.map.shader.Default.Locations}
|
||||
* @type {ol.renderer.webgl.defaultmapshader.Locations}
|
||||
*/
|
||||
this.defaultLocations_ = null;
|
||||
|
||||
@@ -148,16 +145,15 @@ ol.renderer.webgl.Layer.prototype.composeFrame = function(frameState, layerState
|
||||
|
||||
var gl = context.getGL();
|
||||
|
||||
var fragmentShader =
|
||||
ol.renderer.webgl.map.shader.DefaultFragment.getInstance();
|
||||
var vertexShader = ol.renderer.webgl.map.shader.DefaultVertex.getInstance();
|
||||
var fragmentShader = ol.renderer.webgl.defaultmapshader.Fragment.getInstance();
|
||||
var vertexShader = ol.renderer.webgl.defaultmapshader.Vertex.getInstance();
|
||||
|
||||
var program = context.getProgram(fragmentShader, vertexShader);
|
||||
|
||||
var locations;
|
||||
if (!this.defaultLocations_) {
|
||||
locations =
|
||||
new ol.renderer.webgl.map.shader.Default.Locations(gl, program);
|
||||
new ol.renderer.webgl.defaultmapshader.Locations(gl, program);
|
||||
this.defaultLocations_ = locations;
|
||||
} else {
|
||||
locations = this.defaultLocations_;
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user